vrijdag 13 mei 2016

Happy Birthday to you - 13 mei 2016

Hallo allemaal!

In maart was mijn schoonzusje jarig en voor haar heb ik een geld-envelopje gemaakt. Ik merk nu pas echt hoe erg ik achterloop met bloggen haha.

Ze is gek van paars en de Me-to-You-beertjes, nou, dat is altijd een leuke combinatie om mee te werken! Ze vertelde me dat ze alle geld-envelopjes die ik in de loop der jaren voor haar heb gemaakt bewaard, om daar geld in te bewaren. Dus bedacht ik: laat ik dan eens een groter envelopje maken zodat ze alles makkelijker erin kan stoppen.


De basis is kraftpapier. Ik heb het envelopje gewoon wat breder gemaakt dan de normale maat, maar de maat weet ik helaas niet precies meer....... Het designpapier is van Action. De gebruikte snijmal is van Noor! Design; deze heb ik nog niet zo lang maar nu al 1 van mijn favorieten! De tekst heb ik gestempeld met paarse Stazon-inkt en stempels van Noor! Design. De paarse bloemetjes heb ik zelf gemaakt met een mal van Kreaxion. Het pareltje is gemaakt met een parelpen.


Dit is de achterkant van het envelopje. Hij is dichtgemaakt met een kanten lint (ook van de Action). Binnenin zit een flapje vastegplakt waarin het geld gestoken kan worden. Dit flapje kan ook opgeleukt worden, maar dat heb ik deze keer i.v.m. tijdgebrek niet gedaan.

Leuk dat je even langs bent geweest op mijn blog en graag tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten