woensdag 11 mei 2016

Kerstkaart 03 - 11 mei 2016


Hallo allemaal!

Ook al zijn de temperaturen nu zomers en is de kerst en winter ver te zoeken, toch ben weer ik aan de slag gegaan met de kerstkaarten. Op de facebook groep Tiets Creatieve Wereld (dit was voorheen de club van Kaarten maken met Tiets) kun je meedoen aan de kerstchallenge. Je maakt 2 kaarten per maand en in december maak je er 8. Aan het einde van het jaar heb je dan 30 kerstkaarten.... en geen kerststress! Tenminste, dat is de bedoeling..... ik loop nu al 5 kaarten achter lol.

Maar goed, dit is kerstkaart nr. 3. Ik heb een sketch gebruikt, maar kan me even niet herinneren waar ik deze vandaan heb geplukt.......


Het is een kaart vol met Noortjes! Het Designpapier, de gebruikte mal, het plaatje en de teksten zijn allemaal van Noor! Design. Lief toch?

Binnenkort laat ik kerstkaart nr. 4 en  nr. 5 zien.

Leuk dat je even langs bent geweest en tot de volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten