zondag 8 mei 2016

Moederdag 2016 - voor de oma's

Hallo allemaal!

Uiteraard kon ik het natuurlijk niet laten voor de beide oma's van Fenna een leuk dingetje in elkaar te freubelen. Dit jaar was ik iets minder ambitieus; een foto-scrap-boekje is het dit keer niet geworden haha! Maar ik ben wél aan de slag gegaan met foto's, want dat blijf ik toch wel het leukste vinden om aan de oma's te geven.

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met het drieluik-MDF van Dutch Doobadoo. Ik heb ze eerst in de witte gesso gezet en daarna heb ik het designpapier erop geplakt. Om het een wat speelser effect te geven, heb ik alle randjes opgeschuurd.

Daarna ben ik aan de slag gegaan met verschillende snijmallen: de vierkante mal is van Spellbinder Nestibillities, het hart en de rechthoekige mal zijn beiden van Noor! Design. Ik heb gekozen voor bordeauxrood karton, omdat ik dit het mooist vond matchen met het designpapier (deze is overigens van een blik van de Action) 


Dit zijn de twee linkerkanten van de drieluikjes.


 Dit is het midden van de drieluikjes.


En hier dan de rechterkanten van de drieluikjes.

Ik heb de foto's een beetje afgeschermd, omdat mijn dochtertje en mijn nichtje erop staan.

Ik heb de drieluikjes afgemaakt met houten ornamenten van de Action, Craft Emotions en van CC-Hobby. De drieluikjes heb ik aan elkaar vastgemaakt met wat lintjes.

Dit was het voor vandaag.Iedereen een fijne en zeer zonnige moederdag verder gewenst! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten