donderdag 5 juli 2012

5 juli 2012 - tijdje geleden

Zo ben je ineens al een hele tijd niet meer actief geweest op je blog. Daar heb ik dan wel een erg goede reden voor gehad kan ik je vertellen. Ik heb sinds 7 weken last van een ontsteking in mijn pols, wat het me erg lastig maakte om ook maar iets met 2 handen te doen. Maar ik klaag niet, het gaf me wel een paar weken de nodige rust (dat neem ik echt te weinig haha) en bovendien merk je maar weer eens hoe vaak je gebruik maakt van 2 handen en hoe vervelend het is als er eentje even tijdelijk is "uitgeschakeld". Hierdoor heb ik alleen wel ook ruim 5 weken lang geen tijd kunnen besteden aan het maken van kaarten wat helaas betekent dat ik ook even niks nieuws heb om te laten zien.

Ondertussen hebben m''n moeder en ik wel met een kraam op een braderie gestaan en wat was dat een leuke dag! Ik heb ook aardig wat kaarten verkocht en het smaakt naar meer! Ik ga trouwen in augustus, dus de eerst volgende braderie laat nog even op zich wachten maar op 2 december van dit jaar staan we samen op de kerstbraderie in Gouda! En uiteraard betekent dat dat we keihard aan de kerstkaarten moeten gaan werken, dus hier zijn we al hard mee bezig. Binnenkort laat ik jullie zeker wat resultaten zien. Nu nog even wat trouwkaarten afmaken, waarvan ik na de bruiloft ook zeker een paar foto's hier op zal zetten!

Tot blogs!

Groetjes van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten