zaterdag 13 oktober 2012

2 Verjaardagskaartjes

Gisteravond moest ik een kaartje maken voor de dochter van mijn vriendin die vandaag 4 jaar wordt. En dan heb je een knipvel met 3 plaatjes. Dan zoek je een sketch op. En dan besluit je maar om alle drie de plaatjes te verwerken in een kaartje, dus ineens zat ik 3 kaartjes te maken. Het kaartje waar het om ging houd ik nog even voor me, maar de andere 2 kaartjes laat ik hieronder even zien. Dezelfde sketch, maar toch 2 verschillende kaartjes. I just love Disney!



Het achtergrond papier is uit voorraad, wat ik heb gekocht bij het kruidvat en de action en van de pretty papers lijn van Marianne Design. Ik heb een snijmal van Joy en nestibillities gebruikt. De letters van het bovenste kaartje komen van het Kruidvat en uit oude voorraad.

Nu gaan we op weg naar Gieten, zo'n 2,5 uur rijden. Morgen of overmorgen zal ik t andere kaartje ook laten zien anders is het geen verrassing meer voor de jarige.
Tot de volgende keer!

Veel Liefs van Sabrina.

2 opmerkingen: