donderdag 19 september 2013

Cadeau-verpakking voor een fles prosecco - bedankt!

Hallo allemaal!

Het is al weer een aardige tijd geleden dat ik hier iets heb gemeld. Het is ontzettend druk geweest met gelukkig allemaal leuke dingen, waardoor de tijd om te bloggen er een beetje flink bij in is geschoten.


We hebben er weer 2 markten op zitten, 1 in Rotterdam en 1 in Moordrecht. Die in Rotterdam is niet voor herhaling vatbaar; daar hebben wij (en de overige kraamhouders ook) maar bar weinig tot niks verkocht.
De markt in Moordrecht liep voor mij gelukkig een stuk beter, alleen was die voor mijn moeder minder geslaagd. Maar deze markt was zeker voor herhaling vatbaar!


Ook ben ik van provider overgestapt voor mijn website. En dat betekent: bouwen! Dat vind ik ontzettend leuk om te doen maar er gaat een hoop tijd in zitten. Inmiddels ben ik erachter hoe de dingen werken en kan ik echt concreet gaan bouwen. Ik hoop met een week of 2 weer een goed werkende website te hebben staan.

Maar ik heb -uiteraard- ook niet stilgezeten met freubelen en weer een hoop leuke dingen gemaakt. En uitgedacht. De ideeënstroom in mijn hoofd is nog lang niet over en dat is erg fijn maar soms ook frustrerend, omdat ik geen tijd heb om alles in 1 keer uit te werken! Maar dat komt allemaal wel goed.

Vandaag was onze hulp in de huishouding voor het laatst bij ons. Ze heeft een andere baan kunnen vinden en daarom heeft ze ons verlaten. Maar we konden haar niet laten gaan zonder een bedankje voor alles en een felicitatie met haar nieuwe werk. Daarom heb ik het volgende voor haar in elkaar weten te knutselen:



Een fles prosecco in een leuke cadeauverpakking. Het papier is van de action, de stempels en snijmallen zijn van Noor!-design en het plaatje is van Morehead. Het idee komt uit magnolia ink-magazine deel 2-2013. De 3D-vlindertjes heb ik ooit eens cadeau gehad voor mijn verjaardag.
Een geld-envelop met de tekst: bedankt. Het plaatje heb ik uit een Mijn Hobbykaart, de tekststempel is van letterstempels van me-to-you en het achtergrondpapier is bij het Kruidvat vandaan. Aan de achterkant is de envelop dicht gestrikt met een kanten lint.

De ontvangster was er ontzettend blij mee en dat geeft me altijd een super gevoel!

Ik hoop de komende tijd weer meer tijd te hebben om te bloggen; ik heb nu een nieuwe laptop dus dat scheelt een hoop tijd en we gaan weer richting de winter, dus tijd zat weer! In oktober ga ik volop aan de slag voor kerst en dan zal ik een hoop dingen laten zien wat voornamelijk met kerst te maken heeft.

Tot snel!

Veel freubelliefs van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten