dinsdag 22 oktober 2013

Me to You en Mylo - Geld-envelopjes

Hallo allemaal!

Zoals beloofd hier dan de 2 twee geld-envelopjes die ik in opdracht heb gemaakt.
Ze zijn van mijn favoriete 3D-plaatjes, Mylo & Friends en Me to You-beertjes: altijd zo leuk om te maken! De geld-envelopjes waren voor verjaardagen. Het papier heb ik bij het Kruidvat vandaan, de teksten komen vanuit mijn computer en de pailletjes heb ik gekocht bij CChobby. Bij deze webwinkel kun je groots inkopen, ook als particulier. Ze hebben er van alles en nog wat en niet duur!

Dit zijn ze dan:










Ik vond ze super vrolijk geworden. En ik vind dit altijd leuker om te geven op een verjaardag dan een standaard-kaartje, alhoewel wij freubelaars geen standaard kaarten maken natuurlijk ;)

Dit was het dan weer voor vandaag. Tot snel!

Veel freubelliefs van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten