vrijdag 31 januari 2014

eerste kerstkaartjes van 2014

Goedemorgen!

afgelopen week heb ik de eerste 2 kerstkaartjes van 2014 gemaakt. Op de club van Tiets doe ik mee aan de kerstkaartenplanning en dit houdt in, dat er iedere maand 2 kerstkaartjes geplaatst moeten worden. Dit keer heb ik 2 sketches gehaald bij het blog van CCWS-challenges en met deze sketches en het designpapier van Vivi Gade Design Kopenhagen (verkrijgbaar bij cchobby.nl) ben ik aan de slag gegaan. Ik heb dit keer niet meegedaan met de challenge op CCWS, omdat ik 3D-plaatjes van Yvonne's creations heb gebruikt; voor een challenge op CCWS mag je alleen een stempel of digi gebruiken. De randen van de papiertjes heb ik beïnkt met Distress Inkt: Vintage Photo. De tekststempel is van het Kruidvat en de strassteentjes en de bloem komen ook bij cchobby vandaan. En dit is het eindresultaat:



Ik ben op dit moment druk aan de weer nog met het afmaken van nieuwe geld-envelopjes. Ik heb er al een aantal af en ik zal binnenkort een kleine selectie laten zien. En als die af zijn, gaan we verder met de opdracht van 40 geboortekaartjes! Zo leuk!

Iedereen alvast een fijn weekend gewenst, ik heb de middag vrijgenomen van mijn werk en ik ga flink aan de freubel (dit weekend weer 2 verjaardagen waar ik nog iets voor moet maken hihi). Tot snel!

Veel freubelliefs,
Sabrina

1 opmerking: