woensdag 4 november 2015

Hoe oud? - 4 november 2015

Hallo allemaal!

Dit is mijn 100e blogberichtje :D Erg leuk haha!

Ik heb vorige week nog een kaartje gemaakt voor een familielid van mijn man die 75 jaar werd. Hij houdt wel van wat humor, dus greep ik weer naar die leuke patertjes van Marij Rahder:


Het achtergrondpapier is van een blok van de Action die ik vorige week gescoord heb. De pareltjes in de hoeken zijn ook van de Action. Ik heb ze extra vastgeplakt met tacky glue.


De letters "Gefeliciteerd" zijn gemaakt met mijn favoriete stempelset van Noor! Design.
Ik heb ze gestempeld met Versa Mark en bewerkt met Wow-Embossingpoeder (Primary Bark) en de heattool. Vervolgens met 3D-kit opgeplakt.


De cijfers 75 zijn gemaakt met de shape-art-mal van Dutch Doobadoo. 


De tekst "Hoe oud?"is ook een stempel van Noor! Design.

De kaart is opgebouwd met de sketch van Cheerful Sketches Challenges, die ik vorige week al eerder heb gebruikt op een kaart. Deze kan niet meer meedoen met de challenge, maar de sketch vond ik erg leuk om nog een kaartje mee te maken.

De komende weken zal het even rustig zijn op het gebied van kaarten maken, want ik ben druk met een scrapbook bezig van mijn dochtertje. Zo leuk om te maken! Zodra hij af is, laat ik m uiteraard uitgebreid zien hier.

Tot dan en leuk dat je weer even langs bent gekomen!



2 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart! Grappig, origineel én mooi. Nog proficiat met je 100ste blogbericht, op naar de 1000. :D

    BeantwoordenVerwijderen