zondag 13 maart 2016

Cupcakes voor Kids - Ariël-pakket - 13 maart 2016

Hallo allemaal!

Vorig weekend was het tijd voor het volgende Cupcakes voor Kids-pakket van maart. Dit keer voor Djailey die 5 jaar werd en verzot is op Ariël, de Kleine Zeemeermin!

Nynke heeft dit keer de cupcakes gemaakt en ik heb het kaartje + tasje gemaakt voor de jarige Djailey:


Het achtergrondpapier is van Action. De vierkante en ronde stansen zijn uitgesneden met mallen van Spellinders/Nestabillities; deze heb ik al een tijdje niet gebruikt, maar ze blijven leuk!
Het cijfer 5 is van Dutch Doobadoo en de paarse letters en de vlaggetjes zijn van Noor! Design. Het plaatje van Ariël heb ik weer van google afgeplukt.


Op het tasje heb ik de ronde stans en de paarse letters terug laten komen. Op de zijkanten heb ik 5 roze schelpen geplakt; die vond ik wel mooi passen bij een kleine Zeemeermin! :) Uiteraard ging er in dit tasje ook weer een kleurplaat met wat lekkers voor de jarige (al staan deze niet op de foto).


Wat kan ik zeggen: ik houd van roze! :D En Disney...... En......

Dit was voorlopig even het laatste Cupcakes voor Kids-pakket; eind maart komen de volgende pakketten weer aan bod!

Wil je meer weten over Cupcakes voor Kids? Kijk dan eens op onze Facebook-pagina!

Gezellig dat je weer even bent komen kijken op mijn blog. Volgende week heb ik hopelijk weer wat andere dingen om te laten zien, maar misschien komt er even een kleine pauze tussen mijn blogberichten. Maar wees niet getreurd: I'll be back! ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten