dinsdag 21 juni 2016

Ik ben met mijn blog verhuisd!

Hallo allemaal!

Afgelopen weekend heb ik een lang gekoesterde droom waar kunnen maken: bijna al mijn internetdingen onder 1 dak oftewel: op 1 website.

Ik heb mijn website Made by Sabrina.nl helemaal vernieuwd en een boost gegeven en zowel mijn webwinkeltje als mijn blog nieuw leven ingeblazen. Mijn webwinkeltje staat helaas nog niet online, hier moet ik echt nog het 1 en ander voor doen, maar mijn blog heb ik inmiddels wel daar voortgezet.

Ben je in de toekomst nog benieuwd naar al mijn creatieve uitspattingen, dan wil ik je graag uitnodigen om me daar te volgen. Helaas is het me nog niet gelukt om mijn vrienden via Blogger daarop te kunnen volgen, maar als je je inschrijft op mijn nieuwsbrief of mijn Facebook-pagina liked, dan zie je alle laatste updates en nieuwtjes vanzelf voorbij komen.

Bedankt voor alle jaren dat ik hier heb kunnen bloggen en dat je me hier gevolgd hebt. Ik zie je graag terug op mijn nieuwe blog!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten