dinsdag 12 februari 2013

Beterschap

M'n voorraadje beterschapskaartjes was op, dus ik ben weer flink aan de slag gegaan. Even wat leuke tekstjes opgezocht op internet, deze in Word getypt en uitgeprint en kaartjes gemaakt! Hieronder zie je het resultaat:









Achtergrondpapier is uit mijn bekende voorraad afkomstig van Kruidvat/Action/Xenos/MD/ etc. De plaatjes komen uit mijn giga-voorraad 3D-plaatjes. De roosjes en andere versiersels komen ook uit voorraad.

En nu zijn we aangekomen bij het aanvullen van de voorraad geboortekaartjes. Er worden erg veel meisjes geboren de laatste tijd geloof ik, want die voorraad is ook al zo goed als op :) 

Deze week zal ik nog een blog plaatsen met een geboortekaartje die ik heb gemaakt voor vrienden, maar ik plaats hem hier nog niet, dan is de verrassing er ook weer af ;)

Fijne avond allemaal en tot de volgende keer!

Veel freubelliefs van Sabrina.

1 opmerking: