donderdag 21 november 2013

Bericht in het AD - Rotterdams Dagblad - Rotterdam Oost - 21 november 2013

Vanmorgen kreeg ik bericht van mijn moeder, dat ik de krant weer eens had gehaald. En niet zomaar de krant. Nee, het AD. Voor de regio Rotterdam, afdeling Rotterdam Oost!

Ik doneer namelijk de helft van de opbrengst van de verkoop van mijn kaarten aan 3FM Serious Request 2013. En kennelijk is dit niet helemaal onopgemerkt gebleven! Hoe leuk is dat?

Op zondag 1 december a.s. sta ik weer met mijn kaarten en andere gemaakte spulletjes op de kerstmarkt in Gouda. Een beetje gratis reclame is nooit weg en zeker niet voor dit bijzonder goede doel dat ik wil steunen. Ik hoop, dat ik door de hulp van het AD een mooi bedrag kan gaan storten op de rekening van Serious Request 2013! Op dit moment zit er €9,75 in de kas. Graag wil ik streven naar een begindoel van minimaal €50,00. En alle hulp is uiteraard welkom! :)

Veel freubelliefs,
Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten