dinsdag 5 november 2013

CCWS challenge #97

Goedemiddag allemaal!

Op de valreep heb ik nog een kerstkaartje in elkaar gezet voor de challenge op het CCWS-blog. Inzenden kan tot 18:00 uur vanmiddag dus ik ben nog net op tijd!

Good afternoon to you all!

At the last minute I've made another christmascard for the challenge on the CCWS-blog. You can enter your card untill 6 o'clock today (Dutch time) so I'm just in time!

Het afdrukje is een Snoesje van Marianne Design en heb ik ingekleurd met mijn pro- en flexmarkers. Het achtergrond papier is allemaal van de Action. De bloemetjes heb ik gekocht bij CChobby. De tekststempel heb ik ook bij de Action vandaan.

The stamp is one of the Snoesjes of Marianne Design which I've colored with my pro- and flexmarkers. I've bought the backgroundpaper at Action. I've bought the flowers at CChobby. The textstamp is also bought at Action.


Ik ben weer zeer tevreden met het resultaat!
I'm really satisfied with the result!

Dit was het dan weer voor nu. Tot de volgende keer maar weer!
This is it for now. Love to see you next time!

Veel freubelliefs,
Lots of craftinglove,

Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten