maandag 17 februari 2014

Verjaardagen-explosie!

Hallo allemaal!

Afgelopen weekend hadden wij 2 verjaardagen. Mijn schoonmoeder werd 65 en mijn nichtje werd alweer 2 jaar. Ter ere van hun verjaardagen ben ik lekker aan de freubel gegaan. Als eerst voor mijn schoonmoeder. Ze houdt van Spaanse wijn, dus ik heb weer een leuke cadeau-verpakking gemaakt hiervoor, met een bijpassend kaartje:


Voor mijn nichtje heb ik een inmiddels traditioneel Teigetje-kaartje gemaakt:

En ik kreeg een opdrachtje: u vraagt, wij draaien! Ik heb de sketch gebruikt uit het Noor!-magazine en hier 2 kaartjes mee gemaakt: ze beiden net even ietsje anders.


Het gebruikte papier is van CCHobby, Kruidvat, Xenos en Action. De tekststempels en stansen zijn van Noor!-design en de plaatjes had ik allemaal nog liggen.

De komende weken zal ik weer even rustig zijn in blogland: ik moet nu écht aan de slag voor de grote geboortekaartjes-opdracht. Ik moet nog 15 stempelafdrukjes inkleuren  en dan kan ik eindelijk de kaartjes in elkaar gaan zetten. Ik heb dus maar nieuwe markers besteld, want vooral 1 roze marker is bijna leeg na al dat gekleur haha!

Hopelijk toch weer tot snel en leuk dat je even bent komen kijken op mijn blog!

Veel freubelliefs,
Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten