maandag 17 februari 2014

Verjaardagen-explosie!

Hallo allemaal!

Afgelopen weekend hadden wij 2 verjaardagen. Mijn schoonmoeder werd 65 en mijn nichtje werd alweer 2 jaar. Ter ere van hun verjaardagen ben ik lekker aan de freubel gegaan. Als eerst voor mijn schoonmoeder. Ze houdt van Spaanse wijn, dus ik heb weer een leuke cadeau-verpakking gemaakt hiervoor, met een bijpassend kaartje:


Voor mijn nichtje heb ik een inmiddels traditioneel Teigetje-kaartje gemaakt:

En ik kreeg een opdrachtje: u vraagt, wij draaien! Ik heb de sketch gebruikt uit het Noor!-magazine en hier 2 kaartjes mee gemaakt: ze beiden net even ietsje anders.


Het gebruikte papier is van CCHobby, Kruidvat, Xenos en Action. De tekststempels en stansen zijn van Noor!-design en de plaatjes had ik allemaal nog liggen.

De komende weken zal ik weer even rustig zijn in blogland: ik moet nu écht aan de slag voor de grote geboortekaartjes-opdracht. Ik moet nog 15 stempelafdrukjes inkleuren  en dan kan ik eindelijk de kaartjes in elkaar gaan zetten. Ik heb dus maar nieuwe markers besteld, want vooral 1 roze marker is bijna leeg na al dat gekleur haha!

Hopelijk toch weer tot snel en leuk dat je even bent komen kijken op mijn blog!

Veel freubelliefs,
Sabrina

1 opmerking: