zondag 5 oktober 2014

Heugelijk nieuws - 5 oktober 2014

Ik zie dat ik al ruim een half jaar niks meer heb geplaatst op mijn blog. ik kom er gewoon niet aan toe! Heel erg, maar het is niet anders. Doordeweeks ben ik op het moment te moe om wat dan ook te doen en in het weekend probeer ik nog zoveel mogelijk te freubelen, maar ook dat is op een lager pitje te komen staan. Ik heb namelijk iets belangrijkers aan mijn hoofd/lijf op het moment waardoor ik keuzes moet maken. Ik ben namelijk ZWANGER! :D

Op dit moment zit ik in mijn 25e week en ik heb dus nog 15 weekjes te gaan, zo'n 3 maandjes dus. Dit is ons eerste kindje en tot nu toe gaat alles naar wens, alleen ben ik erg moe en merk ik, dat ik lang niet alles meer kan doen dan wat ik het liefst zou willen doen. Na mijn werk lig ik het liefst op de bank, tv kijken en het schoppen van mijn kindje ondertussen voelend.

Ik heb nog wel het een en ander gemaakt de afgelopen maanden, maar dit laat ik voornamelijk op mijn facebookpagina zien. Dit gaat namelijk net even wat makkelijker.

Maar ik hoop na mijn zwangerschap en als we met ons 3-tjes onze draai als gezin hebben gevonden, weer meer tijd en energie te krijgen om mijn hobby en blog bij te werken, naast facebook.

Ben je nieuwsgierig naar wat ik heb gemaakt? Kijk dan even op mijn facebookpagina. En ik zal proberen hier ook nog wat te plaatsen, maar ik kan niks beloven ;)

Veel freubelliefs,
Sabrina

1 opmerking: