zondag 18 maart 2012

18 maart 2012 - tijdje geleden maar een hoop gedaan!

Hallo Allemaal!

Ik heb zo'n 2,5 week geleden voor het laatst iets geschreven maar dat betekent niet dat ik stil heb gezeten... integendeel: ik ben nog redelijk productief geweest! Ik zal hieronder eens het een en ander laten zien wat ik allemaal heb uitgespookt. Het meeste werk was het eerstvolgende:

Verjaardagskalender Winnie the Pooh:

Ik heb een verjaardagskalender gemaakt van Winnie the Pooh en dat is een flinke klus geweest, waar ik 2 weken mee bezig ben geweest na m'n werk en in het weekend. Maar wat ben ik trots op het eindresultaat! Aangezien het nu de maand Maart is, zal ik de maand Maart van de verjaardagskalender laten zien:
Deze stijl zit door de gehele kalender heen en ik heb lekker kunnen spelen met kleuren en teksten. Op deze maand heb ik geen extra tekst gemaakt, want dat vond ik een beetje teveel van het goede. Maar bij de maand februari heb ik bijvoorbeeld de volgende tekst gezet:
De materialen die ik heb gebruikt, zijn voornamelijk wit linnen karton om de teksten en de dagen op uit te printen; 4 pretty papers bloc's van Marianne Design; nog wat papier wat ik ooit eens ergens op de kop heb getikt en de 12 plaatjes heb ik uit een boekje die ik ooit eens bij de Action heb gekocht.Ook heb ik gebruik gemaakt van katoenen band voor bijvoorbeeld om de tekst van de maand.

Geldenveloppe voor m'n jarige schoonzusje

Mijn schoonzusje vierde gisteren haar verjaardag en zij is dit jaar een goede inspiratiebron voor kaarten e.d. haha! Ze wilde graag geld voor haar verjaardag dus in plaats van een kaart met geld, besloot ik een geldenveloppe te maken. Na een tijdje surfen op internet stuitte ik op de volgende geldenveloppe, gevonden op het blog van Geacreaties: 
 Bandje dat om de enveloppe heen gaat
 Binnenkant van de enveloppe. In het vakje gefeliciteerd heb ik het geld gestopt.
 Dit is de buitenkant van het envelopje. Dit heb ik vrij simpel gehouden, anders werd het zo druk.
En dit is dan het envelopje met het bandje eromheen. 3D-plaatje van Me to You erop en klaar!

De materialen die ik heb gebruikt, zijn lichtgeel karton, paars karton, Spelbinders Nestabillities nr. S4-295 en achtergrond en plaatjes van Me to You©. M'n schoonzusje vond het helemaal super, dus ik zal er hier nog wel wat meer van gaan maken in de toekomst!

Knotsgekke Kaarten Dagen in Brabanthallen in Den Bosch.

Afgelopen vrijdag ben ik samen met mijn moeder naar de Knotsgekke Kaarten Dagen in Den Bosch gegaan. We waren hier allebei nog nooit geweest en we vonden het er helemaal super! We hadden beiden een budget meegenomen dat we uit mochten geven (echt wel een tip om te doen, anders koop je je echt helemaal suf...) en oh wat hebben wij lekker geshopt! Ik had zelfs nog wat over van mijn budget, dus ben wel beetje trots op mezelf ;) Hieronder zie je wat ik allemaal heb gekocht. Dit is echt voor herhaling vatbaar!


Nu ben ik druk bezig met het ontwerpen van een kaartje voor mijn ouders, want zij zijn a.s. zaterdag alweer 40 jaar getrouwd! Hier ga ik vandaag lekker mee verder en daarna ga ik me verder storten op het inkleuren van stempels, want ik heb nu heel veel stempels en ik moet nog even heel goed oefenen met het inkleuren ervan! Ik heb vorige week de volledige set aquamarkers gekocht, ik heb nu de juiste aquabrushes dus ik moet nu alleen nog heel veel oefenen, oefenen en nog eens oefenen ;) Wie weet volgt binnenkort wel m'n allereerste stempelkaart!

Tot dan! 
Groetjes van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten