woensdag 29 februari 2012

29 februari 2012 - even tussendoor

Ik schrijf nu even tussendoor een klein berichtje. Gisteravond met m'n moeder druk in de weer geweest met het maken van de uitnodigingen voor m'n bruiloft in augustus dit jaar. Er zijn  nu 3 kaarten af voor de overdag-uitnodigingen en er is een begin gemaakt met de feest-uitnodigingen. 3 kaartjes af, nog maar 48 te gaan! :D

Kaarten heb ik de afgelopen dagen niet echt meer gemaakt, want het is erg druk op de sociale kalender op t moment.... dat heb je wel eens! Heb me wel ingeschreven voor een kraam op de vrijmarkt in ons dorp op koninginnedag. Samen met m'n moeder en naast de kraam van m'n schoonmoeder en dan eens kijken of de kaarten die mijn moeder en ik maken ook daadwerkelijk willen verkopen! En even kijken of ik tijd heb om nog wat andere dingetjes te maken om te verkopen maar ik vind vast wel ergens een gaatje.....Ik ben wel alvast begonnen met het aankleden van de kraam en heb met hulp van de computer en een lamineermachine vlaggetjes ontworpen die als slinger op de kraam geplaatst gaan worden. Pittig klusje, maar erg leuk! Zal hier binnenkort even een foto van plaatsen.

Verder niks bijzonders, binnenkort heb ik vast wel weer wat kaartjes gemaakt om te laten zien. Tot dan!

Groetjes van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten