vrijdag 10 februari 2012

10 februari 2012 - crea op de pc




Gisteren heb ik deze mannenkaart gemaakt. De anderen zijn in de maak! Binnenkort ook beschikbaar in de winkel met een wat duidelijkere foto (deze is beetje wazig..)

Al een tijdje zat ik te bedenken hoe ik het voor elkaar dacht te gaan krijgen om de tekst die ik in onze trouwkaarten wil gaan zetten, er zo mooi mogelijk in gezet krijg. Aangezien ik met het maken van de rompertjes voornamelijk flink bezig was met ruzie maken met de printer (de rest was a piece of cake!), had ik al aardig wat geleerd over deze printer. En op m'n werk is het nu helaas even niet zo druk, dus had ik vandaag al wat tijd besteed aan het prutsen in Word. Vanavond heb ik dit gepruts maar uitgeprint op de printer en ik heb maar 3 kaartjes verknald! ;) Uiteindelijk heb ik 4 nieuwe opzetjes uitgeprint voor op nieuwe geboortekaartjes. Van de week moet ik er sowieso 1 maken natuurlijk! :D Volgende week zal ik hier wat resultaat van laten zien.

Groetjes van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten