dinsdag 21 februari 2012

21 februari 2012 - Me to You©-kaartje

Gisteravond ben ik eens aan de slag gegaan met de spullen die ik afgelopen zaterdag heb gekocht op de crea-beurs. Ik heb een van de Me to You© plaatjes gepakt en heb daar een kaartje van gemaakt.
Het plaatje is erg leuk, maar ow wat een gepriegel met knippen en vooral met het opbollen van die stropdassen! Daar had ik me even in vergist en ineens wist ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan plaatjes met dunne sliertjes ed...... Maar goed, even doorbijten, ik heb niet voor niets al ruim 10 jaar ervaring haha!
Uiteindelijk heb ik een kaartje gemaakt voor een man (i.v.m. met de stropdassen) die een nieuwe baan heeft gevonden. Wie kent dat gevoel nou niet: dat je absoluut niet weet wat je aan moet trekken op je eerste werkdag bij je nieuwe baas?
Ook heb ik gisteren nog een kaartje afgemaakt voor een nieuwe opa en oma, dit keer voor een kleinzoon. Aan dit kaartje was ik vorige week al begonnen, maar ik was/ben er niet helemaal tevreden over.... Eventueel kan er nog een naam van de kleine opgeplakt worden, daar is nog wel genoeg ruimte voor over, dat scheelt!

Vandaag heb ik even bij het plaatselijke hobby-winkeltje even geshopt. Ze hadden hier wel leuk achtergrondpapier liggen en nog een leuke hoekpons, dus die heb ik maar even aangeschaft. Dit is voorlopig het laatste wat ik koop haha! Misschien binnenkort even een workshop volgen om te leren hoe je een stempel in kunt kleuren, want dit wil nog niet helemaal lukken en voor ik allemaal dingen aan ga schaffen waar ik uiteindelijk niks mee ga doen, is ook zonde.

En nog een tip: pluis de HEMA eens uit bij de hobbyspullen! Hier hebben ze hele leuke foam-dingetjes om je kaarten mee te versieren. De Xenos heeft de laatste tijd ook heel veel leuke spullen en natuurlijk my all time favorite: de Action. ;)

Vanavond ga ik weer eens met mijn moeder verder met de trouwkaarten. De kaarten voor overdag zijn al zo goed als af. Nu de kaarten nog voor de avond.....

Groetjes van Sabrina

2 opmerkingen: