maandag 13 februari 2012

13 februari 2012 - nieuwe kaartjes in de winkel!

Van de week had ik al een mannenkaartje hier gepost, maar ik heb er nog 1 gemaakt. Een simpele uitvoering dit keer; ik vond het plaatje al vreemd genoeg haha!

Het plaatje is namelijk een combi van pyramide en gewoon 3D en ik moest eerst even goed puzzelen hoe ik dit ten eerste moest uitknippen en ten tweede hoe ik het dan op elkaar moest gaan plakken Uiteindelijk bleek dit gelukkig toch wel vrij simpel te zijn.Het kaartje is ook simpel gebleven, omdat ik meestal met dit soort eenvoudige plaatjes nooit echt aan een goed idee kan komen. De kleur zwart vind ik sowieso al een lastig kleurtje voor een kaartje! Maar goed, voordeel hiervan is dat het kaartje ook nog naar wens aangepast kan worden met een bepaalde tekst en dat is altijd wel weer leuk.

Verder heb ik van het weekend nog iets in elkaar zitten knutselen voor mijn schoonmoeder. Dit is nog niet helemaal af, maar ik moet het morgen geven, dus ik zal het morgen of woensdag wel even laten zien.

Ik ga nu nog even de winkel verder updaten (de server van luondo.nl had er eventjes niet zo heel veel zin in...) en dan nog even een opzetje verzinnen voor wat geboortekaartjes. Tot snel!

Groetjes van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten