zaterdag 18 februari 2012

18 februari 2012 - Geboortekaartjes en eerste ingekleurde stempel!

Afgelopen donderdag zijn mijn vriend en ik oom en tante geworden van een prachtig meisje, met de mooie naam Tess. Aangezien mijn schoonouders voor de allereerste keer opa & oma zijn geworden, de andere oma voor het eerst oma is geworden van mijn schoonzus en wij zelf ook wel iets leuks wilde geven/sturen, ben ik donderdag- en vrijdagavond aan de slag gegaan met 3 geboortekaartjes.
Deze kaartjes heb ik alle drie voorzien met de naam Tess, om het zo veel persoonlijker te maken. Ook heb ik aan de binnenkant een gedichtje afgedrukt met de tekst: "van harte gefeliciteerd" maar hier ben ik helaas vergeten een foto van te maken realiseer ik me nu....
Hier dan de eindresultaten:
 Het kaartje voor mijn schoonouders
 Het kaartje voor de andere oma
Het kaartje voor de dolgelukkige papa en mama!
Vandaag ben ik met mijn moeder eens lekker op stap geweest naar de crea beurs in Pijnacker. Deze beurs komt normaal gesproken rond deze tijd naar onze woonplaats, maar dit jaar slaan ze helaas over. Aangezien ik zeer geïnteresseerd ben in de stempel- en scrapkaartjes, ben ik eens op onderzoek uitgegaan. Hieronder zie je wat ik heb gekocht; ik kon me moeilijk inhouden haha!
En natuurlijk ben ik er meteen mee begonnen, want dan is het zo moeilijk om te laten liggen! Het stempelen was eerst even uitvogelen hoe ik dat dan op dat acryl-plaatje moest krijgen, maar toen ik dat eenmaal door had, ben ik voorzichtig begonnen met stempelen. Ik kreeg het advies om, als ik het wilde gaan inkleuren, dit eerst te proberen met aquarel-potloden (en laat ik die nou toevallig al jááááááren ergens verstopt te hebben liggen!). Nou, het is me aardig gelukt. Nu nog een kaartje erom heen verzinnen! Maar dit komt ook wel goed.......
Ook kwam ik eindelijk eens plaatjes en achtergrondpapier van Forever Friends en Me to You volop tegen. Deze heb ik ook meegenomen en ga ik natuurlijk in de toekomst ook nog eens gebruiken voor een kaartje. Maar eerst ga ik eens een kaartje bouwen rondom mijn ingekleurde stempel en daarna verzinnen we wel weer iets nieuws! :D

Groetjes van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten