donderdag 9 februari 2012

8 februari 2012 - erg crea bezig geweest voor m'n schoonzus!

Van de week had ik al vermeld, dat ik iets leuks had gemaakt voor mijn schoonzus. Zij is namelijk zwanger en binnenkort worden mijn vriend en ik voor het eerst oom en tante.
Mijn vriend wilde graag iets leuks geven omdat hij oom wordt. We hebben een aantal winkels afgezocht, maar we konden niet echt iets vinden, behalve de standaard dingen en dan waren ze nog niet eens echt leuk. Aangezien ik niet de enige ben die de tante word van m'n nieuwe neefje en nichtje, en de andere tante al wat leuks had gegeven met de tekst "tante's knuffel", besloten wij de wereld van de textieldrukwerken e.d. eens te onderzoeken.....

Bij de HEMA hebben we 2 rompertjes gekocht. Op de groei, zodat de kleine het later pas aan kan. Vervolgens gekeken op internet of we deze ergens konden laten bedrukken met ons eigen verzonnen tekstje met eventueel een plaatje. Dit bleek mogelijk, maar was ook best wel prijzig helaas. Een paar weken geleden kwam ik bij de Action en daar kwam ik iets tegen voor een erg leuk prijsje. Benodigdheden: een computer, een printer en een strijkijzer! (misschien ken je ze wel!) En de resultaten zijn als volgt:



Alsof ze van een drukker afkomen! Zo heeft die kleine 2 heel unieke rompertjes en wij hebben iets kunnen geven met een tekst die we graag wilden :D

Ook had ik gisteren ineens een ingeving: ik heb een kaartje gemaakt voor mijn schoonzus en die kleine, want helaas moeten ze nog eventjes in het ziekenhuis liggen. Dit is het kaartje geworden:
Helaas is de foto niet heel duidelijk door het gebruikte karton. Ik heb nu dus de computer gevonden in het maken van leuke en grappige teksten en ik vind dat nog veel leuker dan de standaard gouden en zilveren tekststickertjes eigenlijk..... We maken er zelf wel weer wat leuks van op de ouderwetse manier (knippen en plakken dus...)!

Verder ga ik me deze week nog storten op een aantal mannenkaarten. Die heb ik namelijk het hardst nodig......

Groetjes van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten