zaterdag 18 februari 2012

17 februari 2012 - een speciale opdracht

Van de week was mijn schoonmoeder jarig en ik heb iets erg leuks voor haar in elkaar weten te zetten. Het idee kwam van "de zelfgemaakt kaartenclubke van Carla"-hyves en is een nog lopende uitdaging. Het was erg leuk om uit te proberen en hij is nog goed gelukt ook!
Het gaat om een kaart met een doosje erin waarin je merci-chocolaatjes kunt stoppen en eventueel ook wat briefgeld. Ik heb er een gemaakt met de kleuren bruin en oranje en een pyramide-plaatje van Ot & Sien. Op de computer heb ik wat teksten uitgeprint en op oranje karton geplakt en weer uitgeknipt.
Hieronder zie je de resultaten:
 Dit is de binnenkant van het kaartje, met merci-chocolaatjes in het doosje. We hebben er ook nog wat briefgeld in gestopt, voor de chocolaatjes..
Dit is de voorkant van het kaartje, met een pyramide plaatje van Ot & Sien.


Ik heb nog wat meer kaartjes gemaakt en deze zal ik binnenkort even hier laten zien (ik moet ze eerst nog even geven ;))
Groetjes van Sabrina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten