maandag 10 augustus 2015

Happy Birthday - 10 augustus 2015

Hallo allemaal!

Afgelopen weekend vierde een vriendin van mij haar verjaardag en ik heb een leuk geld-envelopje voor haar gemaakt. Zij vindt alles wat ik maak erg leuk, dus dat motiveerde mij ook weer extra natuurlijk!

Dit is hem geworden:
Voorkant:
 Achterkant:
Binnenkant:

De basis van dit envelopje is gemaakt van 30,5 x 30,5 wit karton, 10 cm breed. Vervolgens gerild op 5 en 19 cm. De 5 cm-strook vastgeplakt, zodat er een vakje ontstaat waar je het geld of de cadeaukaart in kunt steken. Voordat je deze flap dichtplakt, is het handig eerst de gaatjes voor het touwtje in het karton te maken en het touwtje er door te halen.

Het achtergrondpapier is van de action.
 De roze achterkant van het plaatje is een mal van Noor!-design.


  Het lint is van de action. De roosjes zijn van het kruidvat. De vlinders zijn uitgesneden met twee mallen van Noor! Design. De ronde typemachineletters zijn van een stempelset van Noor! Design, één van mijn favorieten! En het 3D-plaatje is van Forever Friends.




Mijn vriendin vond hem weer geweldig gelukkig en daar ging het me uiteindelijk om!
Leuk dat je even langs bent gekomen en tot de volgende keer!


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig cadeau envelopje heb je gemaakt. Daar zal je vriendin zeker blij mee zijn. Leuk hoe je verschillend materiaal gecombineerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Myriam en leuk dat je m'n blog volgt! Ik heb ook even bij jou gespiekt en jij hebt echt een leuk blog! Het lijkt me erg leuk om elkaar af en toe een beetje te inspireren. :)
      Groetjes, Sabrina

      Verwijderen