zondag 2 augustus 2015

X-mas Joy - 2 augustus 2015

Goedenavond allemaal,

Het is inmiddels augustus en dat is voor mij de maand waarin ik ga starten met het maken van mijn kerstkaarten, Zo kwam ik er achter dat mijn voorraad kerstpapier erg schaars wordt, dus dat wordt binnenkort weer even inkopen doen ;)

Mijn eerste kaartje is een kaartje in niet-traditionele kerstkleuren. Het plaatje leende zich hier uitstekend voor! Ik houd erg veel van kerstkaartjes waar geen rood en groen in verwerkt zit. Deze keer heb ik eens geen gebruik gemaakt van een sketch, maar ben ik zelf eens aan t brainstormen gegaan:

Het plaatje is van een van mijn favoriete 3D-plaatjes die er bestaan: de Moreheads! Deze plaatjes blijven lief en schattig. Wie kan nou zo'n lief plaatje weerstaan?
Het achtergrondpapier is van een blok kerstpapier dat ik al heel lang heb liggen en ik heb geen flauw idee van welk merk het is.........

 De bingo-kaartjes Xmas en Joy zijn van Noor!Design, gestempeld met roze memento-inkt op kerstpapier van Marianne Design.

De cadeautjes zijn gemaakt met de snijmal van Noor! Design, ook uit papier van Marianne Design en Xenos, wederom beïnkt met roze inkt van Memento.


De prachtige ovale vorm is ook gemaakt met een snijmal van Noor!Design. Deze heb ik beïnkt met Distress Ink (Tattered Rose). Ook de randen van het achtergrondpapier heb ik met deze kleur beïnkt.

De sterretjes zijn strass-steentjes waar ik er nog duizenden van heb liggen ;) Het lint is van Action en Kruidvat.

Dit was het kaartje van deze week. Tot volgende week en leuk dat je even langs bent gekomen! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten