zondag 26 juli 2015

Speciaal voor jou - Gefeliciteerd - 26 juli 2015


Hallo Allemaal!

Tijdens de storm van gisteren heb ik dit kaartje afgemaakt. Graag zou ik met dit kaartje mee willen doen met de challenge van "Cheerfull Sketches Challenge Blog". Zij hadden de volgende sketch als challenge:
En dit is mijn kaartje:

Als basis heb ik de mal van Dutch Doobadoo Dutch Shape Art gebruikt (470.713.100). Het achtergrondpapier is van Action, evenals het lint. De roosjes zijn uit mijn voorraad en de bloemen zijn van CCHobby.Ook heb ik mal S4-295 van Spellbinders gebruikt. Het plaatje is van Marij Rahder en de tekststempels zijn van Noor!Design.





Een erg leuke sketch om mee te werken! Ik ga nu op naar de volgende kaart; een fijne zondag nog allemaal en leuk dat jullie even langs zijn gekomen!

Veel freubelliefs,
Sabrina

8 opmerkingen:

  1. Mooi Sab! Ik heb even rondgekeken op de blog van cheerfull sketches en jeetje er is echt een heel kaartenmakerswereldje! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel nanouk! :D ja ja, de kaartenmaakwereld is erg groot en ook erg gezellig haha!

      Verwijderen
  2. Gaaf kaartje met een superleuke afbeelding!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margreet! En jullie bedankt voor de ontzettend leuke sketch om mee te werken!

      Liefs, Sabrina

      Verwijderen
  3. Oooh wat een leukerd.
    Van die grappige plaatjes of stempeltjes hou ik enorm van. Ik gebruik ze zelf ook heel veel.
    Tof dat je onze sketch van Cheerful Sketches hiervoor gebruikt hebt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Carla! Ik ben gek op leuke, grappige, maffe plaatjes. daar maak ik het liefstt kaarten e.d. van. En jullie sketch was gewoon te leuk om niet te gebruiken, dus jullie ook bedankt! :)

      Liefs, Sabrina

      Verwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches en ik hoop dat je de volgende maand weer meedoet :)
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Geesje! Ik denk dat ik volgende maand zeker weer een poging ga wagen! :)

    Liefs, Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen