zondag 19 juli 2015

Happy Birthday to you - 19 juli 2015

Ja ja, ik zit weer redelijk in het blog- en kaartenmaakritme. Vandaag heb ik een leuke verjaardagskaart voor jullie. De plaatjes van Marij Rahder zijn echt geweldig, je maakt er altijd een leuke en grappige kaart mee! Daarom dit keer weer een plaatje van Marij Rahder:

De sketch is van challenge #4 van Noor en Zo, waar ik aan mee wil doen. Ook wil ik deze kaart mee laten doen met de challenge bij het Challengeblog van De Egel. De bingo die ik gebruikt heb bij deze kaart is Bloemen, Vlinders en Parels.

Ik heb als basis 300 grams wit karton gebruikt. Voor het achtergrondpapier ben ik weer in mijn voorraad blokken papier van de Action gedoken. Sinds ze die 30,5 x 30,5 blokken daar verkopen, ben ik weer helemaal om!
De tekst heb ik met goud embossingpoeder, versamark en mijn heattool gemaakt. De tekststempels zijn van Noor! Design, net als de ronde vlindervorm onder deze dame en de kleine vlindertjes behoren bij deze ronde stans,
De rozen komen bij de Action, Kruidvat en de Knotsgekke Kaarten dagen vandaan. De pareltjes op de vlinders zijn ook van de Action.

Deze kaart was erg leuk om te maken! Ik ben er ook best wel een beetje trots op! :)

Veel freubelliefs,
Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten