zaterdag 11 juli 2015

Een nieuw nestje - 11 juli 2015

Vandaag zijn we bij vrienden op visite geweest die onlangs zijn verhuisd. Daar hoort natuurlijk een leuk kaartje met cadeautje bij!

Het kaartje is gemaakt naar de sketch van challenge #6 bij het blog van Dutch Doobadoo. De mal die hierbij werd gebruikt, heb ik al een tijdje liggen, maar er nog weinig mee gedaan en ik vond het zo'n ongelooflijk leuke sketch, dat ik besloot weer eens een gokje te wagen met een challenge! Het is heel lang geleden dat ik daaraan heb meegedaan,,,, En wie niet waagt.... ;)

De basis van het kaartje is dus een mal van Dutch Doobaddo. Ik heb wit cardstock gebruikt als basispapier en als achtergrondpapier heb ik het blok Vintage Wood van Noor! Design erbij gepakt (de maat 30,5 x 30,5). Ook heb ik weer papier van de action gebruikt.

Het plaatje is er weer 1 van Marij Rahder. De tekst op het grote rondje en de typeletters zijn stempels van Noor Design.

De sleuteltjes heb ik bij CC Hobby vandaan, net als de pearls (Vivi Gade Design) en de bloemetjes.
 De vlindertjes zijn ook stansjes van Noor! Design en de pearls komen ook bij CC Hobby vandaan. (van Vivi Gade Design). Het lint is van de Action.

De randjes van het papier heb ik beïnkt met Vintage Photo van Distress Ink.

Ook had ik nog een leuk cadeautje bij elkaar geshopt:

Het was een groot succes, want onze vrienden vonden het erg leuk voor in hun nieuwe huis: het heeft een mooi plekje gekregen! :D

Dit was het dan weer voor deze week, Tot de volgende keer!

Veel freubelliefs,
Sabrina

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sabrina, wat leuk dat je mijn blog gaat volgen. Ik heb gelijk bij jouw blog een kijkje genomen en ben volger geworden. Leuke kaart voor de sketch challenge. Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anja! En leuk dat we nu elkaar ook via deze weg kunnen volgen! :)

      Groetjes Sabrina

      Verwijderen