donderdag 29 oktober 2015

Kusje erop? - 29 oktober 2015


Hallo allemaal!

Daar ben ik weer! Dit keer met een beterschapskaartje waar ik mee wil doen aan de challenge op het blog van Cheerful Sketches Challenge. Dit is m geworden:


Een beetje humor op een beterschapskaartje vind ik altijd erg belangrijk. Ik heb deze gemaakt voor een familielid van manlief, die nu helaas in het ziekenhuis ligt. Een vrolijke kaart is dan precies wat je nodig hebt en ik spreek uit ervaring! ;)

De sketch was als volgt:

Ik heb het dit keer simpel gehouden: het plaatje van Marij Rahder spreekt al voor zich en het is voor een man, dus dan houd ik het altijd graag zo simpel mogelijk! 


Om de kaart een beetje op te pimpen, heb ik mijn favoriete letterstempeltjes van Noor! Design er weer bij gepakt en deze met versamark, wow!-embossingpoeder (Primary Bark) en de heattool verwerkt.


Ook heb ik er een paar bruine plakpareltjes van de Action op geplakt. Dat maakt het toch net even ietsje meer af!


Het kaartje ligt nu te drogen. En straks gaat hij op de post!

Van t weekend heb ik nog een kerstkaart om te laten zien. Ik ga nu eens verder met het scrapboek van mijn dochtertje ;)

Leuk dat je even langs bent gekomen!



4 opmerkingen:

  1. een leuke kaart met dosis humor. Als je dan niet snel beter wordt :)
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Geesje, ik hoop dat het inderdaad bij mag dragen aan een spoedig herstel! ;)

      Groetjes Sabrina

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige beterschapskaart.
    Dit vrolijkt helemaal op.
    Leuk dat je hiervoor gebruik hebt gemaakt van onze sketch bij Cheerful Sketches.
    Dankjewel voor je deelname.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Carla! Ik gebruik jullie sketches heel graag voor een kaart, ze zijn altijd erg leuk om te maken!

      Groetjes, Sabrina

      Verwijderen