woensdag 21 oktober 2015

Merry Christmas - 21 Oktober 2015 - DT-call The Sketcy Challenges


Hallo allemaal!
Hi Everyone!

Vandaag heb ik weer een kerstkaartje om te laten zien. Met dit kaartje doe ik mee met de challenge op het blog van The Sketchy Challenges. Iedere maand een leuke sketch en/of een leuke uitdaging! Tevens is er deze maand een DT-call en ik wil graag een gokje wagen! :)

Today I have antoher Christmascard to show you. I would like to enter the challenge on the blog of The Sketchy Challenges with this card. They have a catchy sketch and/or a nice challenge every month! They also have a DT-call this month and I would like to take a change on that! :)

Dit is mijn kaartje geworden:
This is my card:


En dit is de sketch:
This is the sketch:


Ik vond deze sketch erg leuk, mede omdat ik al heel lang dit idee van Raffaela Perego uit wilde voeren op een kaartje en deze sketch leent zich daar uitstekend voor!
I really loved this sketch, if only for the chance to finally work out this idea of Raffaela Perego, which I wanted tot use for such a long time. This sketch is perfect for that!


De basis is gemaakt van kraftpapier en opgeleukt met designpapier van Noor! Design. Het idee van de rode driehoekjes die uit het rondje komen, is dus van Raffaela.
I made the base of this card with kraftpaper and brightened it up with designpaper of Noor! Design. The idea of the little red triangles coming out of the circle, is the idea of Raffaela.




Het plaatje is weer een snoezig plaatje van Yvonne Creations.
The image is another cute image of Yvonne Creations.

De tekst "Merry Christmas" is gemaakt met de snijmal van Noor! Design, die ik onlangs heb aan kunnen schaffen. Ik heb hem uit kraftpapier en uit designpapier gestanst en daarna dubbel op de kaart geplakt.
The line "Merry Christmas"is made out of a die from Noor! Design, which I've recently purchased. I've cut it twice; once out of kraftpaper and once out of designpaper.


Het kant en de pareltjes op de bovenkant zijn van de Action.
The lace and the pearls on top are from Action.

Dat was m dan weer voor deze week. Leuk dat je even langs bent gekomen op mijn blog! :)
This is it for this week. Thank you for dropping by! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten