donderdag 10 september 2015

Best Wishes - 10 september 2015

Hallo allemaal!

De kindercreaties komen binnenkort, maar eerst wilde ik jullie weer even een kerstkaartje laten zien. Dit kaartje is gemaakt aan de hand van de sketch in het laatste Noor! magazine, waaraan weer een challenge verbonden zit. Uiteraard geef ik mijn inzending pas op het allerlaatste moment door (vandaag is de laatste dag dat je kon insturen hihi), maar hij doet iig mee!

Dit is mijn kaartje geworden:

Het achtergrondpapier is deze keer van Marianne Design ("Jingle Bells"). Ook heb ik kraftpapier gebruikt. Het witte basispapier is 300 grams papier. Het witte kant is van de Action.


Het 3D-plaatje is dit keer van Yvonne Creations. Een schatje toch!De kraftachtergrond van het plaatje is gemaakt met een mal van Noor! Design. De tekst "Best Wishes" is een stempel die ik ooit bij het kruidvat heb gekocht. Ik heb de tekst door midden geknipt en met een kartelschaar uitgeknipt. Vervolgens met Distress Inkt (Vintage Photo) de randjes beïnkt. Deze inkt heb ik overigens op ieder randje op deze kaart weer gebruikt.


De kleine label is gemaakt m.b.v. een stempel van Me to You. Deze heb ik uitgeknipt en er TO en FROM met een zwarte fineliner opgeschreven. Met de Crocodile heb ik er een gaatje ingeponst en met een rood/wit touwtje een strikje gemaakt. Dit touw komt bij CChobby vandaan.


Achter het plaatje heb ik een "My Wish List" geplakt. Dit is een hele leuke stempel van Noor!Design, welke ik heb gestempeld met bruine Stazon inkt (Saddle Brown) en uitgeknipt en achter het plaatje geplakt. Het cadeautje is gemaakt met een stans van Noor! Design. Deze heb ik uitgestanst, geëmbossed en vervolgens heb ik het in de mal laten zitten, omgedraaid en ben ik er met rode Stickles (Xmas red) overheen gegaan. De mal heb ik er vervolgens weer afgehaald, héél goed schoongemaakt en de cadeautjes goed laten drogen. En dan heb je een glitter-strikje op je pakje!


De rode pareltjes zijn van de Action en heb ik extra vastgeplakt met Sticky Glue.

Ik vind hem erg leuk geworden en hij was net op tijd af om nog mee te kunnen doen met de wedstrijd! Nu maar weer duimen ;)

Leuk dat je even langs bent geweest en tot de volgende keer!


2 opmerkingen: