zondag 27 september 2015

Merry X-mas - 27 september 2015

Hallo allemaal,

daar ben ik weer met een nieuwe kerstkaartje. Dit keer heb ik meegedaan op een challengepagina op Facebook, Be Challenged. Op deze groep krijg je iedere maand een nieuwe challenge om een leuke kaart te maken. Erg leuk om aan mee te doen, neem eens een kijkje!

Dit is mijn kaartje geworden:

Helaas is het papier erg moeilijk om goed op te foto te krijgen; grijstinten slaan dan altijd wat blauwig uit. Het designpapier is van Noor! Design. De twee sneeuwvlokken op de kaart zijn stansen van Noor! Design. De tekst "Merry X-mas" heb ik gemaakt met 1 van de alfabetstansen van Noor! Design. Het lint heb ik onlangs bij het Kruidvat gekocht, wellicht hebben ze het nog te koop! De randen zijn beïnkt met Vintage Photo van Distress Ink.


Onder het lint heb ik met wit embossingpoeder van Wow! een stempel van Noor! Design verwerkt, met een kalender van December. De dagen 25, 26 en 31 heb ik omcirkeld met de witte Molotow-marker. De 3 sterren heb ik zo ook gemaakt. Stempelen met Versa Mark, embossingpoeder eroverheen, vervolgens verwarmen met de heattool en je krijgt dit eindresultaat.


Als je het dan openmaakt, krijg je een schattige Magnolia. Gestempeld met zwarte Stazon-inkt en ingekleurd met pro- en flexmarkers. Dit heb ik al een hele tijd niet gedaan, omdat mijn markers erg slecht worden en het tijd wordt om een nieuwe collectie in te slaan. Helaas worden deze markers niet veel meer verkocht in NL en daarom ga ik overstappen op een ander merk. Zodra ik ze heb, ga ik zeker het inkleuren van stempels weer oppakken. Zeker de Magnoliaatjes, deze zijn echt zo leuk! Vooral de kerststempels! Deze stempels worden nog volop verkocht bij KrejaTeja. Zij sponsort ook deze challengegroep!

De teksten op de flapjes zijn tekststempels van een stempelset van het Kruidvat. Ook deze heb ik weer met witte embossingpoeder gemaakt. De 3 sterretjes en de sterretjesrandjes heb ik zo ook gemaakt.
 

Dit was het dan weer voor deze week. Volgende week hoop ik weer een leuk kaartje te kunnen laten zien.
Leuk dat je even langs bent gekomen op mijn blog!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten