maandag 8 februari 2016

Barbie - Cupcakes voor Kids-pakket - 8 februari 2016


Na Frozen mochten we ons verdiepen in de wereld van Barbie, voor een meisje dat 5 jaar werd. Roze en Barbie, nou dat was niet zo moeilijk! :) En roze werd het:

Bij dit pakket konden we ook een cadeautje geven en dankzij de gulle giften van een heleboel mensen kunnen we dit vaker doen! Geweldig toch?



Mijn bijdrage was ook deze keer weer een kaart en een bijpassend tasje, met wat lekkers en een leuke kleurplaat erin. En met roze kan ik mij altijd erg goed uitleven!


Het plaatje van Barbie heb ik van internet afgehaald.

Het achtergrondpapier is van een blok van de Action. Ik vond de ruitjes erg leuk om te gebruiken met roze strasssteentjes en die heb ik dus ook volop op de kaart gebruikt. Achter Barbie heb ik een blauwe mal van Noor! Design gebruikt. Voor de letters heb ik mijn favoriete letterstempels van Noor! Design er weer bij gepakt, Dit keer heb ik ze gestempeld met roze Stazon-inkt. Ik heb ze met 3D-kit opgeplakt.


Het tasje heb ik hetzelfde opgebouwd met de smalle versie van de blauwe mal van Noor!Design. De tekst heb ik ietsje aangepast en op de zijkanten van het tasje heb ik de strass-steentjes weer terug laten komen.

De jarige jet was er enorm blij mee! En dat geeft ons heel veel voldoening en motivatie om hier mee door te gaan.

Nog een enorme dank aan de mensen die dit mede mogelijk maken; zonder hun donaties van bakspullen, ingrediënten, kaartenmaakspullen en het vele speelgoed, kunnen wij dit niet doen!

Wil je meer weten over dit project? Neem dan eens een kijkje op onze facebookpagina.

Leuk dat je even langs bent gekomen! De volgende keer heb ik weer een kerstkaart om te laten zien, tot dan!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten