donderdag 4 februari 2016

Merry Christmas

Het is januari en dat is niet echt de tijd van het jaar om met kerstkaarten bezig te zijn, maar toch heb ik mijn eerste kaartje inmiddels al af. 

Bij de club van Kaarten maken met Tiets, is ook dit jaar weer een kerstactie: het hele jaar door maak je 2 kerstkaarten per maand, in December maak je er 8. en aan het einde van het jaar heb je dan ineens alvast 30 kaarten! Heel erg handig, zeker nu ik er een heel leuk project bij heb en met mijn kleine mesiej de tijd om te freubelen best schaars kan zijn....

Dit is in ieder geval mijn eerste kerstkaartje:

Het geweldige papier is van een bloc van Marianne Design. Het plaatje komt ook uit dit bloc; ik had deze toevallig zo uitgesneden en ik vond hem zo leuk, dat ik besloot m te gebruiken op een kaart.


De kerstbal is gemaakt met een mal van Marianne Design. Deze had ik al een tijdje geleden uitgestanst en vond ik goed passen bij dit kaartje. 


In de hoekjes heb ik hulzentakjes geplakt; deze heb ik uitgeknipt uit 1 van de vellen van het bloc en met 3D-kit opgeplakt.


Hier zie je het plaatje wat duidelijker. Schattig toch?
De tekst "Merry Christmas" heb ik gemaakt met een mal van Noor! Design en geplakt op een eigen gemaakte banner, die ik dubbelgevouwen met 3D-kit heb opgeplakt. Zo krijg je een leuk effect.

Op naar kerstkaart nr 2! ;)

Bedankt dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en tot de volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten