zondag 14 februari 2016

Van harte gefeliciteerd - 14 februari 2016


Goedemiddag allemaal!

Allereerst nog een hele fijne en romantische Valentijnsdag gewenst!

Vandaag is mijn schoonmoeder jarig. Voor haar heb ik een speciaal kaartje gemaakt. Een paar weken geleden was er op de facebook-pagina van Hobbyvision een extra scrap 'n chat, gegeven door Tiets Wolfard. Het is een boekje met wat pockets waar je labels in kunt doen. En deze vond ik erg leuk om voor mijn schoonmoeder te maken, met wat foto's van haar kleindochter(s) erin verwerkt.

Op de voorkant heb ik een 3D- plaatje van Forever Friends verwerkt. De tekst is gemaakt  met een mal van Marianne Design. 

Als je het boekje openmaakt, dan zit er links een pocket met een label en in het midden zitten 2 kleine pockets, met 2 kleine labels. Op alle pockets en labels heb ik de foto's van haar kleindochter(s) verwerkt. Ik heb de foto's zoveel mogelijk afgeschermd, omdat het jonge kinderen betreft.

Hieronder zie je de linkerpocket: 

Hieronder zie je de twee kleine rechterpockets: 

Dit is de label uit de linkerpocket: 

En dit zijn de kleine labels uit de kleine pockets in het midden: 

 Als je de kleine middenpockets omslaat, zit er rechts ook nog een pocket met een label.

Dit is de andere kant van de kleine pockets in het midden: 

En dit is de laatste label in de rechterpocket:

Het achtergrond papier is van een 30 x 30 blok van de Action. Dit was echt prachtig papier! En erg leuk om mee te werken.

Wil je weten hoe je dit leuke boekje zelf kunt maken? Kijk dan eens op het blog van Hobbyvision!
Het lijkt misschien heel ingewikkeld, maar het is gewoon ontzettend leuk om te maken en de aanwijzingen die je krijgt zijn superduidelijk!

Dit was het voor deze keer. Leuk dat je even op mijn blog langs bent geweest en tot de volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten